Słów kilka o.. Rabat Detal i ponad 2000 sklepach sieci RABAT!

Miniony rok 2020 był jednym z najtrudniejszych w ostatnich latach. Przedsiębiorcy mieli twardy orzech do zgryzienia. Jedni musieli się przebranżowić, inni z trudem pożegnali się ze swoimi interesami. Najmniejsze skutki panującego stanu epidemiologicznego odczuli przedsiębiorcy zrzeszeni w sieciach. Franczyzobiorcy otoczeni opieką, Ci, którzy mogli liczyć na wsparcie i pomoc ze strony franczyzodawcy.

Sieć RABAT DETAL poradziła sobie z problemem znakomicie. Rośniemy w siłę. Chcemy działać pełną parą i wspierać lokalne biznesy. Kolejni właściciele sklepów dołączają do naszych szeregów. Otwieranie własnego biznesu zawsze wiąże się z ryzykiem, a dzięki systemowi franczyzowemu  o zwiększonej efektywności łańcucha na linii dostawca – sieć – franczyzobiorca, prowadzenie sklepu staje się łatwiejsze i zmniejsza koszty prowadzonego biznesu.

W naszej sieci ostatni czas był sprzyjający pod kątem nowych otwarć i remodelingów. Przyjęty przez nas model biznesowy i logika rozwojowa doskonale świadczy o tym, że obraliśmy słuszny kierunek. Kontynuujemy wobec tego plan rozwoju ogólnopolskiego. Rozbudowujemy nasz dział operacyjny, by skutecznie rozwijać biznes i pomagać kolejnym firmom chcącym z nami współpracować rosnąć w siłę.

Dla naszych partnerów biznesowych organizujemy liczne promocje i akcje. I tak np. 2 razy w roku organizujemy TARGI. Jako że ubiegłoroczne TARGI na jesieni okazały się być niebywałym sukcesem również na wiosnę TARGI REGIONALNE zostają przeniesione do sieci. Targi internetowe odbędą się w dniach 15-31.03.2021r. i 13-30.09.2021r. a podczas ich trwania przewidujemy ponad 2000 gości.

 Jak co roku nasza Sieć podczas tego wydarzenia planuje przygotować dla naszych franczyzobiorców specjalne promocje oraz pakiety zakupowe. Nie zabraknie również konkursów z nagrodami oraz innych atrakcji wspierających biznesy naszych franczyzobiorców.

Sieć działa w trzech formatach: sklepy monopolowe, ogólnospożywcze i convenience. To wielki potencjał wynikający z doświadczenia franczyzobiorców oraz Sieci Rabat Detal. W roku 2021 chcemy jeszcze szerzej postawić na rozwój działu convenience. Jest to naturalna droga rozwoju sieci spożywczych w Polsce. Stawiamy na świeżość i jakość produktów zachowując przy tym atrakcyjną cenę. Convenience Centres, czyli osiedlowe centra handlowe, gdzie w swoim asortymencie uzupełniają lokalną ofertę handlową – głównie w aglomeracjach i mniejszych miastach.

Współpraca małych sklepów na zasadzie franczyzy daje ogrom możliwości. Nasi franczyzobiorcy mają stały dostęp do pomocy marketingowej oraz IT, mogą skorzystać z projektowania i wyposażenia sali sprzedaży sklepu jak również uzyskać wiedzę specjalistów w każdym momencie nt. remodellingu. Będąc z nami możesz również:

  • Otrzymać najkorzystniejsze ceny asortymentu wynegocjowane z dostawcami oraz produkty marki własnej
  • Uczestniczyć w szkoleniach Akademii Lidera Sieci Rabat, której przyznano Certyfikat SUS 2.0 - Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej Polskiej Izby Firm Szkoleniowych
  • Korzystać z profitów, programów lojalnościowych oraz bonusów i konkursów
  • Skorzystać z bilbordów i banerów promocyjnych oraz wizerunkowych
  • Otrzymać przyjazny i rozpoznawalny znak handlowy, jednolite standardy ubioru personelu, nie tracąc przy tym decyzyjności przy zarządzaniu własnym sklepem.

Uważamy, że aktywna współpraca w zorganizowanej sieci z możliwością decydowania o własnym biznesie jest dla właścicieli sklepów najlepszą propozycją na rynku branży FMCG. Wyżej wymienione wsparcie jest rozwiązaniem dla małych sklepów, które chcą stawić czoła ekspansji dyskontom oraz hiper- i supermarketom.

https://youtu.be/7vZFodkyrHk

Gazetki:

Twój biznes w 2020 roku!

Nasi partnerzy: